pondělí 27. listopadu 2023

Předadventně a první sníh

 Mám moc ráda tenhle předadventní a adventní čas. Zahrada spí, brzo je tma, všechno zpomaluje včetně mě. Dávno se před Vánocemi nikam a za ničím nehoním, ani dárky už neřešíme a na pár druhů cukroví je ještě spousta času. Teď je po večerech ten pravý čas na horký čaj, dobrou knihu, anebo jen tak sedět s nohama nahoře a koukat do plamínků v kamnech.
O víkendu nám ke všemu ještě napadlo docela hodně sněhu a vánoční nálada mě přepadla plnou parou a já začala vytahovat krabice s vánočními dekoracemi. Sice se to ještě pořád pere s podzimem, protože se nedokážu tak úplně vzdát vřesů a dýní, ale už je to ve vzduchu.
 

 









Tenhle čas svíček a světýlek to je moje, to si vážně užívám taky to tak máte?
Přeji vám krásné a hlavně klidné předadventní dny a děkuji za vaše zastavení.
💫💛💫


4 komentáře:

  1. Já už jsem se s dýněmi rozloučila a začínám hrabat v kabicích, kde mám Vánoce uskladněné. Tento týden mne čekají věnce, protože věnec na dveře dělám nejen pro sebe, ale pro své kamarádky, takže myslím, že letos to bude tak 10 ks. Už ani nevím, kolik roků to takhle je. Ale mne to baví, dělám to ráda.
    Moc hezké fotky ! Dýchají adventem a to mám ráda.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Vlasti, moc hezky zdobíš . Taky mám ráda tenhle čas a stejně jako ty, se už nikam nehoním , nic neřeším. Dárky dostanou jen vnoučátka a cukroví si objednám u kamarádky, která má cukrárnu a pečou výborné cukroví. Prostě si tenhle čas budu užívat .
    Sněhu vám napadlo hodně. U nás byl jen poprašek , který během dne roztál .
    Měj se krásně a užívej si čas světýlek a svíček. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásné, tu pohodu upřímně až závidím. Toto období bývá pro mě nejčastěji plné shonu a pracovních extrémů. Krásná krbová kamna. Měj pohodový den a at náladička vydrží ☺.

    OdpovědětVymazat