sobota 2. prosince 2023

Čokoládové crinkles

 Né vážně ještě nepeču, ale dneska ke kávě jsem poprvé vyzkoušela crinkles
Recept jsem našla na internetu a maličko jsem si ho upravila a je to vážně dobrota. Crinkles se doporučují jíst čerstvé dokud jsou uvnitř vláčné a opravdu ještě teplé byly úplně nejlepší.
 

140g hladké mouky
30g kakaa
5g kypřícího prášku
2g mleté skořice
150g cukru krupice
špetka soli
60g hořké čokolády
60g másla
2 vejce
Prosátý moučkový cukr na obalení
💛💛💛
Troubu dáme předehřát na 190 stupňů.
Máslo rozpustíme a prošleháme s vejci. Včechny suché suroviny smícháme v misce, čokoládu nasekáme na drobné kousky a přidáme k mouce. Přidáme máslo s vejci a vypracujeme těsto. Těsto rozdělíme na kousky cca 15g a utvoříme kuličky, které obalíme v moučkovém cukru. Na plech je klademe s většími rozestupy, protože při pečení nabydou. Pečeme na 190 stupňů asi 12 minut, pozor na přepečení. Crinkles musí být uvnitř vláčné. Tato dávka je na dva plechy.
 

 
A ještě můj letošní adventní svícen. Včechny moje dokonalé keramické svícny zůstaly letos v krabicích a já jsem si nazdobila vyřazenou bábovkovou formu a jsem nadšená.


No a protože se dneska točí všechno kolem sněhu, tak přispěju i já svojí víc než půlmetrovou nadílkou.





Přeji vám krásný a hlavně klidný advent a děkuji za vaše zastavení 
💛💛💛

4 komentáře:

  1. Zajímavé pečení. Sněhu máme u nás taky dost. Zima jak má být. Byť jsem nevěřící, tak se v duchu modlím, aby vyšly letos i takové Vánoce. No jenže..................
    Hezkou první adventní neděli a pohodový celý adventní čas.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem ještě nepekla, ale asi zkusím. :-) Líbí se mi ten adventní svícen v bábovce, dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat
  3. Keramická bábovková mísa jako svícen je vážně super nápad. Je to fakt moc hezké. Přeji klidný adventní čas, zpříjemněný světélky ze svíček. Měj se hezky, zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
  4. Tetkapernikarka
    Ahoj Vlasti 😊 Letos jsme si užili té sněhové nadílky i u nás. Bylo to pohádkové, bohužel bude po pohádce, diky teplotám. Mas to vše krásné, přeji pěkný advent a zdravíčko🍀🥰
    A naaranžovaná forma je super 👍😊 pa Alena

    OdpovědětVymazat