úterý 20. října 2015

Ořechová bábovka s čokoládou

Z prvních letošních ořechů a je opravdu skvělá! Recept jsem našla na "Maminčiných receptech" a maličko upravila.

150 g másla
180 g cukru
4 vejce
100 g strouhaných vlašských ořechů
300 g polohrubé mouky
200 ml mléka
1 prášek do pečiva
40 g pokrájené čokolády

Oddělíme bílky od žloutků a vyšleháme pevný sníh. V druhé misce vyšleháme změklé máslo, cukr a žloutky. Smícháme ořechy, mouku, čokoládu a prášek do pečiva a střídavě s mlékem ve dvou fázích zašleháme do žloutkové pěny. Nakonec zlehka vmícháme sníh z bílků. Těstem naplníme velkou bábovkovou formu a pečeme na 180 stupňů asi 50 minut.


7 komentářů:

  1. Nádherná, opravdu se ti moc povedla. Určitě bude i dobře chutnat, když je z ořechů. ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Vlasti, vypadá opravdu skvěle. Trochu závidím ty ořechy, já ořešák nemám a mamka, která nás normálně zásobuje, ta jen hořekuje, jsou malé a každý druhý vyschlý...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Hmmm ... ořechové já ráda:-))

    OdpovědětVymazat
  4. ještě do ní nastrouhám na hrubo 2 jablka...

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, odkup máte prosím tu nádhernou bábovkovou formu? Děkuji Vám za odpověď.JK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to forma od firmy nordic- ware a koupit ji můžete třeba tady https://www.nordic-ware.cz/formy-na-peceni-nordic/nordic-ware-forma-na-babovku-bavaria

      Vymazat
  6. Ořechy mám, nic nebrání tomu, abych recept, který se mi moc líbí vyzkoušela. Diiky za recept.

    OdpovědětVymazat