neděle 4. února 2024

Zahrada v únoru

Dneska jsem se proběhla po zahradě s nadějí že najdu aspoň náznak nějaké rašící zeleně, ale nikde ani lísteček. Zahrada tvrdě spí a tak jsem se aspoň pustila do úklidu skleníku a chystání prvních jarních truhlíků.
Únor je pro mě nejhorší měsíc. Připadá mi, že zima už trvá celou věčnost a do jara je nekonečně daleko. Venku se nedá podnikat vůbec nic, polní a lesní cesty jsou plné bláta, tak se nedá jít ani na kloudnou procházku. Ještě že se dají koupit jarní kytky aspoň v obchodech 😅









Ani česnek v novém vyvýšeném záhonu ještě neleze, prostě v únoru nějakou tu zeleň vyrazím jenom ze skleníku 😀




Přeji vám klidné únorové dny a děkuji za vaše zastavení 💙

3 komentáře:

  1. Taky mi je únor dlouhý. Ale říkám si - je to zimní měsíc, tak co chci :-). Když je hezky, tak už v únoru cítím ve vzduchu jaro. Dnes tedy necítím nic - prší.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Jako vždy, milé pohlazení po duši Alena

    OdpovědětVymazat