úterý 1. srpna 2023

Loket

 A jedeme dál, dneska seběhneme z hor a navštívíme městečko a hrad Loket. Loket byla od dětství moje nejoblíbenější kartička ze hry Pexeso-hrady a zámky a trvalo téměř pětapadesát let, než jsem tenhle hrad konečně navštívila. No a výsledek? Naprosté nadšení. Krásné, malebné městečko, prohlídka hradu s průvodkyní Kateřinou byla skvělá a stezka od jedné vyhlídky k druhé nepřekonatelná a to myslím naprosto vážně. Na jedné z vyhlídek nás sice chytla pořádná bouřka, ale sluníčko nakonec vylezlo a předvedlo úžasné divadlo. Prostě Loket mě nadchl.














Tak to bylo naše další dovolenkové zastavení.

Přeji vám krásnou druhou polovinu prázdnin a děkuji za vaše návštěvy.

💚💚💚


5 komentářů:

  1. Vlasti, děkuji, zavzpomínala jsem si na krásný den. Kdyby to nebylo tak strašně daleko...
    Přeji příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Nebyla jsem tam, takže fotky jsou pro mne jako dělané. Spousta našich měst je hodna obdivu.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. V Lokti jsme byli asi před třemi roky a moc se nám tam líbilo.Hezké prázdninové dny,Marie.

    OdpovědětVymazat
  4. Vlasti, děkuji za nádhernou procházku. V Lokti jsem nebyla , tak jsem aspoń takhle nakoukla. Městečko i hrad jsou moc hezké.
    Měj se krásně, přeji pěkný víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Loket je úžasné místo ❤️
    Přeju prima víkend ☀️

    OdpovědětVymazat