pondělí 28. srpna 2023

Srpen u nás

Prázdniny pomalu končí, na zahradě všechno kvete a dozrává, sluníčko zapadá každý den dřív a co si budeme povídat, podzim je za rohem.
Ibišek bahenní si letos dal na čas, ale kvete krásně, neublížila mu ani sobotní bouřka a i dneska v nezvykle chladném dni rozkvetly nové květy.
I letošní melounová premiéra se vydařila. Na jedné rostlině nám vyrostlo  12 melounů, čtyři už jsme snědli a největší měl zatím bezmála osm kilo. Ten největší na svůj čas teprve čeká.















Tak takový byl srpen u nás. Přeji vám pohodový poslední prázdninový týden a děkuji za vaše zastavení.
💚💚💚

9 komentářů:

  1. Vlasti zdravím, teda ty melouny to je pecka !!! Mít domácí meloun, to je šuňuňu... A vůbec všechna úroda a květena na jedničku s hvězdičkou. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Vlasti, bahenní ibišek má pěknou barvičku . Melouny jsou suprové , já mám jen dva maličkaté melounky. Vše ti nádherně kvete , radost se podívat. Bábovka vypadá báječně , líbí se mi ty suché kytičky ve váze.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Zahradu máš krásnou, úrodu bohatou. Obdivuji úrodu melounů- to tedy nemá chybu.
    Pořád si říkám, že si musím taky zasadit okrasný česnek - jeho květenství se mi líbí, ale skutek utek.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Bohatá úroda. Melouny jsou jen se zakousnout.

    OdpovědětVymazat
  5. juuuuuj krásna záhradka...a super úroda....ten melón ma dostal! skúsim ho budúci rok vypestovať aj ja. pá, prajem krásne slnečné dni Z.

    OdpovědětVymazat
  6. Propána, to je rajčat, taková bohatá úroda. Čím to prosím hnojíte či jaké péče se jim dostává. Takovou úrodu já tedy nemám. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na jaře dostaly 2x zbytek lygnohumátu od loňska, tak nevím jestli měl ještě nějaký účinek. 2x jsem je přihnojila kopřivovou jíchou a 2x postříkala čerstvým mlékem proti plísni, toť vše a zatím drží, ale zrají pomalu odrůda Tica od Permasemínka :)

      Vymazat
  7. Krásná zahrada, obdivuhodná úroda. Našemu malému sousedovi pěstování melounů nejde. Loni zasadil pozdě, nestačily uzrát a letos mu místo melounů narostly dýně ... ty určitě jeho šikovná maminka spotřebuje, ale meloun to prostě není. Rajčata mám každý rok krásná, letos mají ale menší plody a dle mého názoru zrají pomaleji, ale stejně nestačíme konzumovat a už jsem 2x vařila kečup. Držím palce, ať nám plíseň úrodu nezlikviduje ....Alena

    OdpovědětVymazat