sobota 12. srpna 2023

Andělská Hora

 Asi už znáte moji slabost pro ruiny a právě proto jsme se cestou z dovolené ještě zastavili v obci Andělská Hora prohlédnout si místní zříceninu hradu. Prochází jí prý dvě léčivé energie a jedna z nich je dokonce z kosmu. No nevím, já asi nejsem na energie naladěná, ale to nic nemění na tom, že na hradě bylo opravdu moc hezky a ty výhledy. Pokud se budete nacházet v blízkosti Karlových Varů určitě hrad Andělská Hora navštivte. Zaparkujete buď na parkovišti na okraji obce, nebo přímo na návsi pod hradem, hrad je volně přístupný a postupně se opravuje.

















Podzimní počasí, ocelové mraky a déšť nás provázely celou letošní dovolenou, ale i ty mraky mají na fotkách něco do sebe.

Přeji vám krásný zbytek víkendu a děkuji za vaše zastavení

💚💚💚


7 komentářů:

  1. Krásná ruina. I já ráda prolézám staré hrady a zříceniny. Mají své kouzlo. Podzim odchází a vrací se nám léto, tak si užívej sluníčka.

    OdpovědětVymazat
  2. Vlasti, tady se mi hodně líbilo. Pak jsme si ještě pustili Baladu pro banditu, která se tam točila...
    Děkuji za připomenutí a přeji příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Vlasti, děkuji za nádhernou procházku . Staré hrady a zříceniny se mi moc líbí, když mám možnost ráda
    si je prohlédnu.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ráda taková místa! Díky za krásné fotky!
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná zřícenina. To bych si nechala líbit 👍
    Krásnou neděli ☀️

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné místo :-) . Taky jsme tam byli před dvěma lety s přítelem. Ty výhledy jsou naprosto dokonalé. Mohla bych tam sedět klidně celý den a dívat se po krajině. Na dovolenou si půjčujeme obytné auto , které zaparkujeme v kempu a pak jezdíme po okolí na kole :-) .

    OdpovědětVymazat