úterý 4. dubna 2023

Vyšívané velikonoční polštáře

 Dávno jsou pryč časy kdy jsem chrlila jednu ruční práci za druhou. Dneska už toho moc netvořím, ale občas se mi po jehle nebo háčku zasteskne a tak letos začátkem tohohle studeného nevlídného jara spatřily světlo světa dva povlaky na polštářky s křížkovou výšivkou. Předlohy na jednoduché velikonoční motivy jsem našla na pinterestu, přírodní lněnou látku a bavlněnou krajku jsem měla koupenou pro strýčka Příhodu už dávno a takhle to dopadlo. Letos zdobím velikonočně jenom v přírodních tónech barvičky nechávám na kytičkách, které kvetou i v  tomhle protivném studeném počasí.









Velikonoce se rychle blíží, tak snad se počasí na svátky aspoň trochu umoudří.

Přeji vám pohodový předvelikonoční týden a děkuji za vaše zastavení

💚💛💚

7 komentářů:

  1. Moc krásné polštáře. Máš to doma hezky sladěné v přírodních barvách.
    Velikonoční výzdobu mám taky umírněnější nežli třeba vánoční. Barvy ladím přměřeně.
    Hezké předvelikonoční dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Výšivky sú nádherné a vankúše už len čerešnička na torte :-)
    Krásna jarná výzdoba.
    Aj ja prajem krásne veľkonočné sviatky!
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná výzdoba a nádherná výšivka, vše nachystáno k uvítání svátků jara. Tak jsem se těšila, kvete nám meruňka a taková zima, včelička nevyletí. Hezké svátky přeje Alena z Jičína

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu krásné polštáře. Nádherná výšivka.
    Přeju pohodové Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  5. Vlasti, polštáře jsou nádherné , moc se mi líbí i ty další dva . V těch přírodních tónech vypadají skvěle.
    Koniklece hezky kvetou . Doufám, že se to počasí konečně umoudří.
    Měj se krásně, přeji pěkné Velikonoce .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani ty druhé dva polštářky jsou od jedné šikulky z instagramu vankyczsk je to technika dutou jehlou a jsou opravdu nádherné :)

      Vymazat
  6. TETKAPERNIKARKA
    Vlasti, polštářky máš moc hezké. Máš krásně připraveno, tak už opravdu jen ty sluníčkove dny 🌞😊 Měj se hezky a přeji pohodové Velikonoce 😊🌞🍀🙋 Alena

    OdpovědětVymazat