neděle 9. dubna 2023

Velikonoce u nás

 Velikonoce vrcholí, všechno je nachystáno, mnohé už i snědeno a já vám přeji klidný a pohodový zbytek svátků 
💚💚💚
No a já jsem vsadila na klasiku.
Perníčky plněné povidly, mazance a beránek z těsta na bílkovou bábovku.
Všechny recepty jsou k dohledání zde na blogu





A ani vajíčka u nás nechybí. Letos vše jenom v přírodních barvách a cibulové slupky mám to tak v posledních letech ráda





Přeji vám pohodový zbytek svátků a děkuji za vaše zastavení
💚💚💚

4 komentáře:

  1. Vlasti, přeji Tobě i rodince hezký zbytek veliknočních svátků .
    Máš nádherně nazdobeno. Perníčky ,mazance i beránek vypadají báječně. Taky nejraději barvím vajíčka ve slupkách .
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  2. Vše moc krásné jak je u Tebe vždycky.
    Hezké velikonoční pondělí Tobě i Tvým blízkým !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Vše úplně perfektní. To muselo dát práce. Máš můj velký obdiv!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ta vajíčka jsou nádherná. Muselo ti dát hodně práce je tak pěkně namalovat :-) . Já jsem letos poprvé vajíčka nebarvila. Nedělala jsem totiž vůbec nic. Na celé Velikonoce jsme jeli na wellness, takže jsme to pojali odpočinkově a byly to ty nejlepší Velikonoce za posledních snad 20 let. Žádný stres s úklidem, pečením, prostě ničím. A aby toho nebylo málo, tak jsem si udělala radost novými náušnicemi :-) .

    OdpovědětVymazat