pondělí 31. ledna 2022

Můj mýdlový svět

 V mýdlaření jsem se našla, je to smysluplná činnost, která mě opravdu baví.
Baví mě vymýšlet nové druhy, nové barvy, kombinovat všechna ta másla, oleje a vůně...
přidávat kosmetické přírodní jíly, bylinky které jsem v létě sušila, ale i med od našich včel.
No a tak vznikla zase trochu jiná a více barevná kolekce.
A taky se musím pochlubit novým razítkem. Všechny moje výrobky jsou tak trochu spojovány s mým dlouholetým tvořením andílků a tak mi Ježíšek přinesl i razítko na mýdla s andělíčkem 😇


Jen počasí moc focení mýdel nepřeje. Nejvíc mě baví fotit mýdla na našich kamenných schodech do zahrady, ale ty jsou teď buď mokré, nebo pod sněhem a tak tedy nouzové focení doma, abych měla nějakou památku, než se moje mýdla zase rozletí do světa 😊





Tak to bylo zase trochu jiného tvoření na odlehčení po všech těch bábovkách a koláčích 😁
Zítra začíná únor a pozítří jsou Hromnice a to už je jenom kousek k jaru.

Přeji vám klidný první únorový týden a děkuji za vaše zastavení 💗


💗💗💗

8 komentářů:

  1. Vlasti, klobouk dolů !!! Mýdla jsou suprová, hezky barevná a určitě i nádherně voní. Razítko od Ježíška je moc pěkné a mýdlům sluší . Jsi prostě šikulka !!!
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  2. Vlasti, mýdla jsou bezvadná. U vás to musí krásně vonět. Razítko se mi moc líbí.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Vlasti, zdravím. Mýdla vypadají moc hezky, jak nějaké zákusky. Nejradši bych se zakousla... Razítko s andílkem je roztomilé. Měj se dobře a zdravě. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasná kolekce, Vlasti! Už jsem obdivovala na IG!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Už jen ten pohled na ta mýdla je krásný. Jaká to musí být vůně, když jsou takhle pohromadě.
    Razítko s andělem nemá chybu a mýdlům sluší.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Mýdla jsou krásná a originální. Paráda!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Vlasti, ta jsou úžasná a voní až k nám. Né, ale jsou opravdu krásně zbarvená. A těch druhů, to je výběr.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat