středa 17. listopadu 2021

Předvánoční mýdlaření

 Koncem léta jsem nadělala pořádnou zásobu mýdel a bláhově jsem si myslela, že mi vydrží až do Vánoc. No tak to jsem se spletla, police zela prázdnotou do měsíce a tak jsem se do té voňavé práce pustila znovu. Nadělala jsem bylinkové klasiky z nasušených zásob bylin ze zahrádky, ale protože se blíží Vánoce, tak i tak trochu vánočně laděná mýdla se skořicí, hřebíčkem, vanilkou ...
Zbožňuji tyhle plné bedýnky a tu směsici vůní, která se z nich line 😍
No a protože bedýnky už zase brzo plné nebudou, musela jsem si je nafotit, protože takovouhle zásobu už zase hned tak dělat nebudu.









Přeji vám krásné sváteční odpoledne a děkuji za vaše zastavení :)

10 komentářů:

  1. Ach, no to je nádhera. Já jsem párkrát zkusila udělat mýdla s bylinkami, ale toto, to je luxus, nádhera, skvost a voní mi i přes obrazovku. Velikánská šikulka. Kéž bych patřila mezi ty, kterým Ježíšek nadělil.. jdu se ještě jednou pokochat. Krásný sváteční večer.
    Vše dobré přeji a vyprosuji.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  2. Vlasti, to je krása. Představuji si tu vůni.

    OdpovědětVymazat
  3. Vlasti, mýdla vypadají výborně. Nejraději bych se zakousla, a ty barvy... Paráda. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. To je ale opravdu nádhera!Jste moc šikovná. Zdraví Sylva

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné až se mi do nich chce zakousnout:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Vlasti, to je krása. Každé mýdlo je hotové malé dílo. Máš můj obrovský obdiv, ale to jsem Ti už asi psala. :o)
    Přeji prima víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Vždycky to píšu. Jen se zakousnout :-), nádhera je to.
    Hezkou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná mydýlka. Vlasti, žasnu do čeho všeho ty se nepustíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko hodně mě to baví, ale takovéhle množství a tolik druhů jsem měla poprvé abych uspokojila všechna vánoční přání. Ještě mě čeká poslední várka abych i já měla něco na dárečky a tím budu pro letošek končit :)

      Vymazat