středa 24. listopadu 2021

Předadventní chystání

 Minulý víkend jsem se držíce hesla Kdo je připraven - není zaskočen ,pustila do vánoční výzdoby kolem domu. Letos zase přírodniny doplněné keramikou, nic nového pod sluncem, ale mě tohle přírodní zdobení baví. O víkendu ještě doplníme nějaká ta světýlka a advent může vypuknout 😊
Na věnec jsem zrecyklovala dva roky starý březový korpus a doplnila jsem ho jenom andělkou od Marcelky Hliněnky


Přede dveřmi se nám ještě trochu prolíná advent s podzimem, ale o víkendu už se chystám chryzantémy zazimovat do skleníku, no a dýně, to se ještě uvidí :)
Na terase jsem se trochu vyřádila, ještě doplníme světýlka a bude hotovo










Přeji vám pohodový předadventní týden a děkuji za vaše zastavení :)



9 komentářů:

  1. Krásné, vkusné ! Co víc k tomu dodat.
    Hezké dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Vlasti, moc zdravím a přeji příjemné adventní dny. Pěkně sis to vyzdobila, radost pohledět, ještě trošku pocukrovat...Měj se pěkně. Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, na víkend slibují sněžení tak jsem zvědavá 😉

      Vymazat
  3. Moc hezké! Já jsem tedy aspoň koupila svíčky na věnec, ale jinak asi budu o víkendu vlát a snažit se všechno stihnout.... Krásný advent, Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😀 věnec mám keramický, takže zase jenom mech, šišky a je hotovo 😀
      Ať se výzdoba podaří 😉

      Vymazat
  4. Vlasti, máš krásnou výzdobu, mně se moc líbí tvoje keramika.
    Přeji krásný začátek adventu.

    OdpovědětVymazat
  5. Vlasti, máš to kolem domu krásně nazdobené. Také jsem minulý týden připravila truhlíky a dnes věnec a ještě navěsíme světýlka.
    U tebe je tak útulno, radost pohledět.
    Přeji krásný adventní čas. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu nádherná výzdoba. Je to kouzelné, kam se člověk podívá.

    OdpovědětVymazat