úterý 27. prosince 2022

Po Vánocích

 Uteklo to jako voda, tolik příprav a než bys řekl švec je po Vánocích.
U nás byly tak pohodové, jak jen můžou být. Tolik pohádek jsem si naposled užila snad jako dítě a ještě pořád si užíváme volna, stromečku, dětí, dobrot a všeho co k Vánocům patří.
Doufám, že i u vás byly stejně pohodové.









Letos mi tak krásně vykvetly Barborky, jako snad ještě nikdy. První květy rozpukly na Štědrý den a další pořád nakvétají.

A

A dneska jsme si připili naší letošní ořechovkou, je výborná a recept už pro vás chystám



Jen ten sníh mohl ještě přes svátky vydržet, počasí tedy opravdu moc zimní nebylo.
Přeji vám pohodové poslední dny tohoto roku a děkuji za vaše zastavení 
💗💗💗


5 komentářů:

  1. Z fotek dýchá taková domácká pohoda a klid, to je až neuvěřitelné. Krásné. 🤗
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  2. Tak u nás bylo vše nachystané, ale Ježíšek neměl komu nadělovat, protože jsme všichni skončili díky "zákeřným" bacilům v posteli. Tak snad přijde někdy v lednu. Čekáme na dárečky.....

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mi připadá, že Vánoce utekly rychle. Taky byly u nás v pohodě, jen to počasí mne zklamalo. Já pevně věřila, že konečně budou Vánoce bílé, no nebyly. Barborka Ti krásně kvete. My museli třešeň porazit, tak letos doma ve váze větvičky nemám.
    Měj hezké zbývající dny tohoto roku !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Vlasti, máš nádherně nazdobeno. Taky mi připadá, že Vánoce rychle utekly , ale pohádek jsem si letos opravdu užila . Jen je škoda, že nevydržel sníh , sluníčko mi ke stromečku nesedí. Barborky jsem si letos uřízla ze třešně i zlatého deště , vykvetl jen zlatý déšť pár kvítky.
    Vlasti, měj se krásně a užij si poslední dny tohoto roku.

    OdpovědětVymazat