neděle 18. prosince 2022

Čtvrtá adventní...

 ...neděle nás přivítala pořádným mrazem. Při východu slunce u nás bylo - 13. Škoda, že sluníčko nevydrželo a a hned během dopoledne se zatáhlo. Já už jsem na Vánoce připravená, a protože budu nejspíš celý týden v práci, nic neponechávám náhodě. Cukroví je hotové, dárky z většiny zabalené a stromeček ozdobený. Chci si dnešní den a večery v předvánočním týdnu užít v klidu a pohodě.





Udělala jsem si radost a nechala si na zahradu vyrobit další krásný kousek od Keramika u Lavender. Tahle keramická krmítka já i ptáčci milujeme 💙








Přeji vám krásné nedělní odpoledne a klidný poslední předvánoční týden a děkuji za vaše zastavení 
💙💙💙

3 komentáře:

  1. Máš už doma krásnou vánoční atmosféru. My nejsme daleko od Krkonoš a takový mráz u nás nebyl. Nejvíc jsme měli na teploměru -8. Sníh se zatím drží, ale mám velké obavy, že do Vánoc dle předpovědi nevydrží. A to mi bude hodně líto. Přeci jenom bílé Vánoce dají svátečním dnům to pravé.
    No, uvidíme.
    Měj se hezky !
    Hanka
    P.s. krmítko nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
  2. Krmítko je výstavní. Přeji zdraví a pohodu.🍀

    OdpovědětVymazat