neděle 12. prosince 2021

Vánoční skřítci

 Všechno to začalo jednou fotkou. 
Jako každé Vánoce, tak i letos jsem vzala vyvenčit svého letitého vánočního skřítka a byla jsem oslovena, zda bych neušila podobného. Skřítky už jsem nešila dobře deset let, ale střih jsem pohledala a pustila se do díla. Bavilo mě to neskutečně, po těch všech andílcích to byl opravdový relax a tak jsem ušila rovnou tři.
No a protože všichni tři už brzo odletí do světa, musím si je uložit alespoň tady. 
Focení na sněhu za plného sluníčka sice nebyl dobrý nápad, ale skřítci vypadají, že se to náramně užili 😊

Původní skřítek

💗💗💗
💗💗💗
💗💗💗
💗💗💗
💗💗💗
💗💗💗
💗💗💗

💗přeji vám pohodový zbytek třetí adventní neděle a děkuji za vaše zastavení 💗

8 komentářů:

  1. Vlasti, skřítci jsou krásní, taky je ráda šiu. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Vlasti, jsou úžasní!
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Vlasti, to jsou kouzelní skřítci. A jak si focení na sluníčku užívali.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  4. Skřítci jsou to nádherní, taky mám v plánu jednoho ušít.
    Hezké dny, Vlasti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Vlasti, skřítci jsou nádherní a na sněhu jim to moc sluší:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vlasti, ti jsou nádherní, jsi moc šikovná. Na tyto detailní práce nemám trpělivost, takže za mne veliký obdiv. A fotky skřítků na sněhu jsou povedené.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat