úterý 17. listopadu 2020

Vyšívaný polštář a listopadová zahrada

 Už jsem hodně dlouho nevyšívala a tak jsem oprášila starší předlohy na vyšívané polštáře a jeden právě včera dokončila. Nebělené lněné plátno mám ještě na dva, tak uvidím, kdy se k vyšívání zase dostanu. V posledních dnech nás tu a tam potěší svými paprsky sluníčko a tak jsem se s focením vypravila ven. Ještě pořád mi krásně kvetou chryzantémy, a i zahrada je na půlku listopadu překvapivě barevná.











Přeji vám pohodový zbytek svátečního dne a děkuji za vaše zastavení :)


9 komentářů:

  1. Vlasti, krásný polštářek. Na lněném plátně vypadá výšivka moc dobře. Polštářky kdysi vyšívala mamka našim klukům, když byli malí.
    Vaše zahrada má pořád spoustu barev. U nás dnes také občas vykouklo slunce, moc mi chybí.
    Měj se dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný polštář. Zahrada u vás je tedy ještě krásně barevná.
    Slunce na nás poslední dny kašle, jsou takové šedivé dny a to se odráží i v pohledu na naši zahradu.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Vlasti, já už ten polštářek obdivovala na Instagramu. Je dokonalý! Fakt překrásný 🤍💙
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Vlasti, polštářek se Ti povedl, výšivka je krásná. Obdivuji i zahradu jak je hezky barevná. :o)
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Vlasti, polštářek je nádherný. Ta výšivka na lněném plátně vypadá suprově. Zahradu máš velmi pěknou, barevnou, radost se podívat.
    Vlasti, měj se krásně .

    OdpovědětVymazat
  6. jako pohlazení,moc krásná práce,a ta zahrada...Sv.

    OdpovědětVymazat
  7. Polštářek je nádherný a zahrádka moc hezká!

    OdpovědětVymazat
  8. Vlasti, nádhera, jak polštářek, tak zahhrada. ☺ ☺ ☺

    OdpovědětVymazat
  9. Kdyby to nebyly chryzantémy, tak bych řekla podle svěže zelené trávy, že u vás začíná jaro.

    OdpovědětVymazat