neděle 12. ledna 2020

Mrazivo...

Dneska jsme se probudili do mrazivého, jinovatkou pokrytého rána, ze kterého se vyloupl krásný slunečný den.
Nemám tohle období ráda. Dneska jsme odstrojili stromeček a teď tedy nezbývá nic jiného, než čekat na jaro a to není ještě ani půlka ledna!
A tak při tom čekání procházím zahradu a začínám plánovat nějaké změny a tak mi snad ta nekonečná zima při tom promýšlení a plánování nějak uteče.





Odpolední procházka. Na sluníčku bylo nádherně.




Přeji vám klidný nadcházející pracovní týden a děkuji za vaše zastavení :)

5 komentářů:

  1. Když už není sníh tak jsem vděčná i za taková rána, takové dny!
    Krásné fotky, Vlastičko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bylo u nás takové bílé ráno a den se docela povedl. Ale pro mne toto není zima. Na rozdíl od mnohých bych brala alespoň na čas sníh. Ne, že bych holdovala zimním sportům, ale mám ráda takovou tu tichou bílou krajinu.
    Hezké fotečky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. U nás stále stromeček a čekáme na sníh :o) Jaro ještě ne, užíváme masopustu, bude karneval, vodění medvěda, jarní prázdniny :o) furt se něco děje.
    Krásný začátek týdne.
    Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, já nemám zimu ráda. Když nebyl sníh na Vánoce, nemusel by pro mě už být vůbec. Nesnáším tohle věčné šero a miluji sluníčko, těším se na probuzenou zahradu a realizaci změn, které na ní plánuji :)

      Vymazat
  4. Krásné fotky a ty koláče.... Mňam.

    OdpovědětVymazat