pondělí 1. července 2019

Když je venku abnormální hic...

... užívají si ho akorát moje kaktusy a želvy, které si určitě připadají jako v domově svých předků, v Řecku.
Letos si oblíbily jahody. Dostávají je sice jenom jako dezert, ale klidně by se jimi mohly cpát od rána do večera :)


Damiána horko taky zmáhá, celé dny leží různě po zahradě ve stínu pod keři
a i já, přestože mám sluníčko a teplo moc ráda, strávila jsem velkou část víkendu ve stínu ořechu v houpacím křesle










Dneska nám konečně trochu sprchlo a ochladilo se, hned se lépe dýchá 
tak snad to vydrží, tropy vážně nemusím!

Přeji vám pohodový první červencový týden
a děkuji za vaše zastavení :)

5 komentářů:

  1. Vlasti, já mám teplo ráda, ale chápu, že teploty v posledních dnech byly už opravdu vysoké. Želvičky si to tedy užívají, Damián už méně...
    Už na IG jsem obdivovala tvé fuchsie - nádhera!
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně ti kvete zahrádka a ta keramika je úžasná.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásna záhrada a kvietky a korytnačky sú naj :-)
    Pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Fuksie máš tedy nádherné, ale i to ostatní vypadá skvěle. Dnes je předpovězeno, že bude sice slunečno, ale horkem padat nebudeme. I když já zase až tolik vedrem netrpím,ale čeho je moc, toho je příliš :-).
    Měj se hezky a užívej léta!
    Hanka

    OdpovědětVymazat