pondělí 16. října 2023

Znojmo

 Na výlet do Znojma jsme se chystali dlouho a tak konečně minulou sobotu, těsně před avizovaným příchodem studené fronty jsme si dojeli o den prodloužit léto a ano povedlo se. Dopoledne ještě svítilo sluníčko. Odpoledne se sice zatáhlo, ale bylo teplo a na procházky městem a jeho okolím úplně ideálně.
A co ve Znojmě vidět? Náměstí s morovým sloupem a pohledem na Vlkovu věž, kostel sv. Mikuláše, rotundu sv. Kateřiny, Znojemský hrad, přehradu, vinice pod hradem, znojemské podzemí a všechny ty vyhlídky a vinárny a kavárny...














Krásně bylo na Moravě. Kéž by takových dnů a výletů bylo víc.
Přeji vám pohodové podzimní dny a děkuji za vaše zastavení.


4 komentáře:

  1. Ráda jsem si zavzpomínala, Vlasti. Znojmo bylo roky pro nás jen tranzitním městem do Chorvatska, pak jsem tam jeli oslavit s přáteli manželovi padesátiny. Moc rádi na ty dny vzpomínáme...
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. do Znojma se ráda zase podívám,Sv.

    OdpovědětVymazat
  3. Ve Znojmě jsem byla jenom jednou. Hráli jsme tam loutkové na jakési přehlídce. Takže z města jsem toho až tolik neviděla, ale to co ano, tak to se mi moc líbilo. Krásná je i budova jejich divadla.
    Díky za krásné fotky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Znojmo, mé krásné rodné město.

    OdpovědětVymazat