středa 14. října 2020

Místo hnojiště ohniště

 Tak jsem se konečně dočkala. V červnu objednané ohniště tento týden konečně dorazilo.
Sice po sezóně, ale aspoň se už můžeme těšit na jaro.


Všechno to začalo ve chvíli, kdy jsme si na zahradě postavili dům. Naše zahrada dříve byla ryze užitková. Políčko na brambory, tráva pro ovce a králíky a spousta starých jabloní pro zlost. No a uprostřed všeho kompostoviště s hnojištěm, na které jsme v posledních třech letech měli výhled z obýváku. No co vám mám povídat...no a tak jsme přemýšleli co s tím nadělením udělat. Další travní plochu na sečení už jsme nechtěli a mě se už dlouho stýskalo po ohništi. Posedět si v teplém letním večeru a dívat se do plamenů ...asi jsem romantická duše a mám úžasného manžela, který splní každé mé přání. 
A tak jsme na jaře pořídili nový kompostér a začalo se budovat. To máte, přestěhovat kompost, vykopat základy pro posezení, navézt pár tun štěrku, svařit železnou obruč, vydláždit kamennými odseky a pak to dokola celé zrýt a navézt kompost zpátky... no a na mě zbylo osázení a sehnání toho ohniště uf... program na celé léto a kus podzimu, ale je hotovo a já se už tak strašně těším na jaro až to všechno vyroste a upečeme si špekáčky na novém ohništi
No a tady je malá reportáž z našeho budování :)









Tak asi tak, pro letošek máme hotovo, teď už jenom zahradu zazimovat a těšit se na jaro.

Přeji vám pohodové podzimní dny a děkuji za vaše zastavení :)

9 komentářů:

  1. Teda Vlasti, to je úžasná práce! Ty kamenné odseky podtrhují krásu zahrady, to by betonová zámková dlažba neuměla. Klobouk dolů, to jste si mákli 😊 A ohniště je taková třešinka na dortu 😊
    Vlasti, měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Vybudovali jste krásné místečko !
    Musím napsat,že makovo-švestkový koláč byl u nás ohodnocen velice dobře a pochvalovala si ho i rodina kamarádky, které jsem poslala receptík.
    Klidné dny u vás, Vlasti !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera. Vlasti, mákli jste si, ale stálo to za to. A ten proutěný truhlík na poslední fotce máš hezky osázený. :o)
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Vlasti, vyřešili jste to dobře. Budete mít kompost i krásné posezení u grilu.

    OdpovědětVymazat
  5. Muselo to dát obrovské práce, ale je to jedinečné, podle vašich představ, zkrátka skvělé!

    OdpovědětVymazat
  6. Vlasti, nebudeš věřit, ale mám radost, že ty máš radost a tak aby honem bylo jaro.☺

    OdpovědětVymazat
  7. To je hustej gril, hned bych si ho vzal nejradši do přírody a vařil na něm :D

    OdpovědětVymazat