sobota 12. října 2019

Cuketovo-ořechový chlebíček a barvy podzimu :)

Krásný večer vám přeji! To byl den, klidně bych takovéhle počasí brala třeba do Vánoc :)
Zase po delší době se podařila káva na terase a protože mám ve sklepě pořád zásobu cuket, upekla jsem k ní cuketovo-ořechový chlebíček.


3 menší vejce
1/2 hrnku (použila jsem hrnek 300ml) cukru krupice
1 vanilkový cukr
1/2 hrnku oleje
1 hrnek nahrubo nastrouhané cukety ( nemačkat, přidat i s tekutinou)
1 hrnek polohrubé mouky
1/2 hrnku celozrnné špaldové hladké mouky
1/2 hrnku namletých ořechů
1/2 prášku do pečiva

Vejce s cukry vyšleháme do pěny, zašleháme olej, mouky smícháme s ořechy a práškem do pečiva a zamícháme společně s nastrouhanou cuketou do vaječné hmoty, 
Formu vymažeme a vysypeme, nalijeme těsto a pečeme asi 50 minut ve vyhřáté troubě na 180 stupňů, jestli je chlebíček pečený vyzkoušíme zapíchnutím špejle.
Množství těsta je na větší chlebíčkovou formu, nebo menší bábovku.


No a teď ty barvy.
Sice jsou u nás už téměř každý den přízemní mrazíky, ale muškáty a chryzantémy pořád odolávají a kvetou, kéž to ještě dlouho vydrží.







I naše želví krasavice vylákalo sluníčko na výlet :)
Přeji vám krásné slunečné podzimní dny a děkuji za vaše zastavení :)


9 komentářů:

  1. dobrý den, u Vás je to pokaždé příjemné zastavení děkuji Vám za to!A zahrada se mi moc líbí v každém ročním období

    OdpovědětVymazat
  2. Chuť je určitě užásná, ale ta forma!
    A samozřejmě krásná podzimní atmosféra 🍃🍂🌿🍁
    Přeju prima zbytek víkendu, Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, mám tyhle formy od nordic ware dvě a jsou skvělé ještě asi nějaká přibude :)

      Vymazat
  3. Oh, I don't know what I love more - your garden or the cake. Best would be both. Happy weekend and all my best
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat
  4. Včera byl krásný den. Byli jsme se podívat za vnoučaty a odpoledne jsme s nimi vyrazili na procházku a užívali si barev podzimu.
    Vlasti, chlebíček vypadá náramně, s chutí bych si kousek dala. Velkou radost mi udělala fotka želviček, tuhle jsem si vzpomněla a říkala si, jak se jim daří. Měj krásnou neděli. Růža

    OdpovědětVymazat
  5. Hmm, tak já už mám muškáty fuč. Mrazky učinily své. Zdobení kolem domu už mám ryze podzimní.
    U Tebe to ještě muškáty dozdobují.
    Receptík si vytisknu bude se hodit!
    Prima neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Vlasti, chlebíček vypadá lákavě, ale ta forma ne něj nemá chybu. A barvy podzimu..., máš to na zahrádce krásně vybarvené.
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat