pondělí 17. prosince 2018

Týden do Vánoc

Včera jsme zapálili třetí svíčku na adventním věnci a za týden nám bude pomalu končit Štědrý večer. Letí to šíleně! O víkendu jsem dokončila trochu cukroví a ozdobila kytku z chvojí ve džbánu. Stromeček ještě nemáme doma, přijede nám až v pátek tak abych tu taky měla nějakou tu atmosféru :) Ale svítím čím jen to jde, letos se mi světýlka nějak vymkla z ruky a ta poslední jsem dokonce namotala kolem lampy. Zítra ještě spáchám vaječný koňak a zabalím zbytek dárků a tím mé letošní skromné přípravy končí. Je to vážně fajn mít na všechno spoustu času a nikam nespěchat ;)








Přeji vám krásný a hlavně klidný a pohodový předvánoční týden!


8 komentářů:

  1. Vlasti, máš krásně nazdobeno a hezky se u vás svítí. Já jsem také celkem připravená, přesto mám pocit, že toho musím zvládnout ještě dost. Ale postupně zvládám a užívám si vánočních příprav.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo já to letos nějak neřeším, jsem ráda, že jsem se po úrazu dala jakš takš dohromady a rozhodla jsem se si Vánoce letos užít a ne přežít. Takže hlavně všechno v klidu a v pohodě :)

      Vymazat
  2. Krásná vánoční atmosféra!
    A sníh závidím, u nás lehce padalo tuším už v listopadu. Prostě nížina :D
    Krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, ono to s tím sněhem ani u nás nebude za chvíli valné. Dneska svítí sluníčko a je hodně nad nulou a sníh doslova mizí před očima.

      Vymazat
  3. Máte doma krásně nazdobeno, ty domečky jsou kouzelné.
    Čas závidím, já mám teď v práci napilno. I doma. Ale hlavní je, že dárky máme, stromeček v garáži. Cukroví ještě musím dodělat.

    OdpovědětVymazat
  4. Katko času mám sice letos dost, ale pořád se zotavuji po úrazu a pořád to není po zdravotní stránce ono, takže i když jsem doma spíš se snažím hodně odpočívat. Už jenom dobalím dárky, stromeček nám v pátek přivezou mladí a Vánoce můžou přijít :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vlasti, vzorná příprava, moc hezky je u vás!
    Užívej si poslední předvánoční dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Vlasti, moc hezky si váš domeček nazdobila. Líbí se mi háčkované ozdoby, také s nimi zdobím větve ve váze.

    OdpovědětVymazat