sobota 18. dubna 2015

Prezidentská bábovka

Tohle je opravdu báječná voňavá bábovka na neděli. Recept je asi hodně známý, ale pro připomenutí a inspiraci co upéct k nedělní kávě se třeba bude hodit.


200 g másla
300 g moučkového cukru
400 g polohrubé mouky
100 g mletých ořechů
50 g strouhané hořké čokolády
1 vanilkový cukr
1 prášek do pečiva
1 šlehačka
6 vajec

Změklé máslo s cukrem a žloutky vyšleháme do pěny. Všechny sypké suroviny smícháme a zašleháme do těsta střídavě se šlehačkou. Nakonec do těsta lehce vmícháme tuhý sníh z bílků. Bábovka je hodně velká, takže použijte tu největší formu co máte a pečte asi hodinu. Jestli je bábovka hotová vyzkoušíme zapíchnutím špejle.


5 komentářů:

  1. Teda fakt mi děláš chutě:-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Vlastičko, ta je fakt vynikající. Peče ji moje mamka a kamarádka...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna jsem se chystala, ze zitra upecu babovku a nahodou jsem zabruslila na tvuj blog plny dobrutek. Dekuju za recept ten neznam, urcite ji vyzkousim.
    Preju krasne dny. Hanka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vlasti, bábovka vypadá úžasně, pěkně jsi mě navnadila. Asi jí upeču o víkendu :-)
    Měj se krásně Anny

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy Vlasti ta je nádherná a určitě nezbylo :). Mám ráda bábovky na různé způsoby. Krásný týden.

    OdpovědětVymazat