čtvrtek 9. června 2022

Pivoňky


 Pivoňky měly na naší zahradě zastoupení snad vždycky, ale v posledních letech jsem si je oblíbila hodně. Nechutnají slimákům, kvetou ochotně a když zrovna neprší tak i dlouho a ve váze pokud se ustřihnou v poupatech vydrží klidně i týden. Většina mých pivoněk má nějaký příběh. Tak třeba tahle růžová k nám dorazila s fůrou hlíny při terénních úpravách okolo domu.


Anebo tuhle mi koupil manžel před loni v Lidlu. Na obrázku tedy vypadala úplně jinak, ale je prostě úžasná


❤❤❤

Bílou mám od sousedky, tmavě růžovou od mamky a tu plnou světle růžovou jsem si koupila sama. Dvě ještě nekvetou a jedna mi včera teprve přišla. Zkrátka teď tak trochu ujíždím na pivoňkách 😀







Zahrada v červnu je prostě radost

Přeji vám krásné dny a děkuji za vaše zastavení

❤❤❤

7 komentářů:

  1. Pivoňky jsou fakt nádherné. Na zahradě je nemám, ale zřejmě o nich začnu pro příští rok uvažovat. Ty tvoje jsou vážně parádní. Zdravím 🌞

    OdpovědětVymazat
  2. Máme to rovnako, aj u mňa sú asi najobľúbenejšie a všetky sú nádherné. Moja kvitla len raz a stále nič...

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, záplava květů. Pivoňky jsou opravdu úžasné ❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou nádherné a obdivuji, jak ti kvetou najednou...
    Vlasti, měj pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Zahrada je závislost, nemám tak krásnou jako vy, ale mohla bych tam být od rána do večera. Moje růžová pivoňka má ohromné květy, jsou sice podepřené, ale stejně když zaprší, je jich plno zlomených. Letos mám mimořádně veliké jahody ...a v týdnu budeme vyřezávat i první kedlubny, kvetou okurky a rajčata jsou výstavní .. inu je to práce, ale pak ta radost. Ať se Vám daří ... Alena

    OdpovědětVymazat
  6. Letos mám pivoňku na zahradě poprvé a ještě nekvete, ale věřím, že časem přibudou. Ty tvé jsou úžasné, kochám se jak květy tak barvičkami.
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Také mám ráda pivoňky. Doma mám dva druhy. Jenom nesmí přijít delší deště, to je hned po kráse.

    OdpovědětVymazat