úterý 3. září 2019

Orlické hory naposled

Dneska se naposled vrátím k naší dovolené v Orlických horách. Krásně bylo, mám spoustu fotek, kterými se postupně prokousávám a vzpomínám na místa, která jsme navštívili.
Tak třeba zámek Doudleby, uvnitř jsme sice nebyli, ale i zvenku je na co se dívat.




Anebo zámek v Potštejně, ten má zase kouzelnou zahradu...




... anebo v Rokytnici na náměstí před bouřkou při zastávce na kávu se mi taky líbilo.




A co teprve v horách. Přes Velkou Deštnou k Masarykově chatě a kolem Šerlišského mlýna kde pečou výborné borůvkové koláče ...






No a ta panorámata! Byl sice často opar a viditelnost nebyla taková, v jakou jsme doufali, ale i tak to byla krása




Lípa v Hrašticích



Léto se s námi pomalu loučí, uvidíme co přinese podzim.
Přeji vám krásné dny a děkuji za vaše zastavení :)

11 komentářů:

  1. Vlasti,máš krásné fotky z dovolené :-)Naživo to bylo jistě ještě krásnější :-)
    Píši ale hlavně,abych ti popřála vše nejlepší,hodně zdraví,štěstí a pohody :-)Stihla jsem to taktak,ale když ten den tak rychle uteče .... :-) pa Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko děkuju :) a máš pravdu den je pryč hned, všechno to strašně letí, než se nadějeme budou Vánoce.

      Vymazat
  2. tak tady jsem nikdy nebyla...Sv.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, v Orlických horách i podhůří je krásně 💛
    Krásné září.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko je tam moc krásně, jednou se určitě vrátíme :)

      Vymazat
  4. Vlasti, já to nemám tak daleko jako ty a mám všechna tahle místa moc ráda. Koláče ze Šerlichu jsou skutečně vyhlášené, dnes můžeš v Modré krvi vidět Doudleby i zevnitř.
    Měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji za typ,vrátila jsem se do míst, která jsem letos objevila a ještě jsem se dověděla spoustu novinek a už vím, že do těchto končin musím ještě jednou zavítat :)

      Vymazat
  5. Vlasti, měli jste nádhernou dovolenou. Tato místa neznám, takže děkuji za výlet s Tebou.
    Moc hezké fotky.
    Přeji krásný podzim. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo i já jsem tam byla poprvé a určitě ne naposled :)

      Vymazat