čtvrtek 22. listopadu 2018

Dřevěné domečky

Krásný večer vám přeji. Konečně jsem domalovala maličké dřevěné domečky. Budou z nich ozdoby na stromeček a zatím jsem jich několik zkušebně pověsila na pidi stromeček ve váze.
A líbí se mi tyhle mini chaloupky a ve společnosti perníčků jim to snad bude na stromečku slušet 






A je tu ještě jedna věc, která mi udělala velikou radost a to je moje loňská vánoční hvězda.
Po vánocích jsem ji přestěhovala do pokojíku, ve kterém se skoro netopí. Na jaře jsem ostříhala červené části a nastěhovala ji do skleníku. Když nastaly teplé noci a tropické dny, bylo jí ve skleníku horko a byla pořád zvadlá, takže putovala na venkovní stanoviště na severním okně pod střechou byla tam až do té doby kdy noční teplota byla minimálně 10 stupňů a pak šla znovu do skleníku.
Na konci září putovala definitivně domů a to už bylo na koncích výhonů patrné červené zabarvení. Ještě asi tři týdny jsem ji navečer nosila do místnosti kde se nesvítí a když začaly červené listeny pěkně růst už jsem ji nechala v obýváku před skleněnými dveřmi. 



No a jinak louskáme a louskáme, letošní úroda ořechů byla opravdu mimořádná.
Přeji vám pohodové dny a krásný nadcházející víkend


5 komentářů:

  1. Vlasti, domečky jsou moc povedené a ta vánoční hvězda, ta je krásná. Přiznám se, že se mi nikdy nepovedlo ji ani uchovat do příštího roku, natož aby se začervenala!
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťo děkuju :) Vánoční hvězda mi udělala moc velkou radost. Jednou před lety už se mi to taky povedlo, ale takhle krásná jako ta letošní nebyla.

      Vymazat
  2. Vlasti, domečky jsou jako z pohádky!
    A ta hvězda, nemám slov, krásnější než ty, co se právě prodávají!
    Hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ty domečky jsou kouzelné. Já se také chystám dát na stromeček perníčky :)
    A vánoční hvězda je krásná, závidím. Mě nikdy do dalšího roku nepřežije, proto jsem si včera udělala radost a koupila si novou.
    Přeji hezké dny, K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí taky většinou umořím, tahle se povedla nějaká odolná tak jsem zvědavá jak se jí bude dařit dál :)

      Vymazat