pátek 11. srpna 2017

Americká buchta

Nevím proč zrovna americká. Recept jsem kdysi dávno dostala od kolegyně z práce a jeden čas jsem ji pekla opravdu hodně často. Potom nějak upadla v zapomnění a recept jsem objevila zase letos, když jsem hledala jak ještě zužitkovat naší opravdu pořádnou úrodu letních jablek.



Recept je na velký plech, já jsem pekla do formy o průměru 28 cm z půl dávky


4 vejce
1 hrnek cukru krupice (cca 300ml)
1/2 hrnku oleje
2 hrnky polohrubé mouky
1/2 kávové lžičky mleté skořice
1 prášek do pečiva
1 lžička kakaa
4 hrnky jablek nakrájených na malé kostičky
hrst rozinek
hrst na hrubo nasekaných ořechů


Vejce vyšleháme s cukrem a pomalu za stálého šlehání přiléváme olej. Všechny sypké suroviny promícháme a vmícháme do vaječné pěny. Nakonec vmícháme jablka, ořechy a rozinky. Vznikne nám husté těsto, které namažeme na plech. Pečeme asi 40 minut na 180 stupňů.


2 komentáře: