neděle 23. července 2017

Tvarohové knedlíky s meruňkami

Rychlé, výborné, co víc dodat!

250 g tvarohu v kostce
70 g dětské krupičky
70 g hladké mouky
70 g změklého másla
1 vejce
1/2 vanilkového cukru
špetka soli

Všechny suroviny dáme do mísy a rukou rychle spojíme v těsto. Dáme tak na dvě hodiny do ledničky. Ztuhlé těsto vyklopíme na vál a dobře prohněteme. Rozdělíme na části a balíme do nich ovoce. Já jsem měla opravdu veliké meruňky tak jsem z tohoto těsta měla 10 velkých knedlíků.
Knedlíky vložíme do vařící vody a vaříme podle velikosti a druhu ovoce 5-10 minut. Já tyhle veliké vařila asi 12 minut.




1 komentář:

  1. No ty jsou výstavní, hned bych ochutnala. Ovocné knedlíky mám moc ráda, všechny. Tvarohové i kynuté, s jahodami, borůvkami, meruňkami, nebo třeba i švestkové.
    Krásné pondělí přeji. D.

    OdpovědětVymazat