úterý 15. října 2024

Půlka října...

... a pořád čekáme na babí léto.
Letos nás počasí nějak šidí. Sluníčko vidíme maximálně pár minut za den, né že by bylo vyloženě ošklivo, ale už jsem zažila i hezčí a teplejší podzimy. Ale i mlhavá rána na zahradě mají své kouzlo a díky přetrvávající nízké oblačnosti se nám zatím vyhýbají i mrazíky a já mám i v půlce října spoustu jiřin do vázy a květy jsou teď mnohem hezčí než v parném létě.
Pomalu žloutnou trávy a  plném květu jsou i některé odolnější podzimní astry, většina jich v letošním deštivém podzimu chytla plíseň a květy zaschly v poupatech.









Do podzimního věnce se mi letos vůbec nechtělo, ale nakonec jsem posbírala co zahrada dala a hurá věnec byl za pár minut hotový. Kapradí, šalvěj, hortenzie, buxus, různá suchá květenství, tak trochu chaotický, ale můj 





Přeji vám pohodové říjnové dny a děkuji za vaše zastavení 
💚💚💚

1 komentář:

  1. I mlha patří k podzimu. Vlasti, pořídilas krásné podzimní fotky. Jiřinám se letos daří. Začaly kvést už v červenci a vydržely. Věnec z hortenzií máš také moc pěkný.

    OdpovědětVymazat