úterý 1. října 2024

Na podzimní vlně

 Podzim k nám nakráčel velkým stylem. Minulý víkend byl tedy hodně studený a v neděli ráno přišel první přízemní mrazík. Sice byla jenom jinovatka na trávě, ale chladno se udrželo celý den. A tak jsem nakoupila vřesy, sklidila dýně a pustila se do podzimních dekorací. Zatím ještě nemám ani věnec, na ten mi pořád nějak nezbývá čas, ale ona se příroda o tu podzimní výzdobu postará sama 💛










Dýně se letos tedy opravdu urodily. Maďarská modrá a Jarrahdale jsou hodně podobné, jsem zvědavá jaké budou až ochutnáme.



A taky trochu podzimu doma, zase si užíváme svíčky a světýlka, mám to tak ráda a včera jsem ještě natrhala kytičku jiřinek, snad ještě chvíli vydrží





Tak takový je začátek podzimu u nás, snad si ještě užijeme pár dnů toho krásného, teplého a barevného podzimu.
Přeji vám pohodové říjnové dny a děkuji za vaše zastavení.
💛💛💛

1 komentář:

  1. Nádherné dekorace. Obdivuji, když někdo dokáže takhle nádherně uspořádat výzdobu. Já pro to cit nemám. Dýně jsou skvělé, líbí se mi více než ty oranžové.

    OdpovědětVymazat