pondělí 17. října 2022

Tábor

 Taková neděle jako byla včera, si přímo říkala o výlet a tak jsme vyrazili kousek za kopec do historického města Tábora. V centru jsem byla snad kdysi jako malé dítě. Kolem Tábora vždycky jenom profrčíme směrem ku Praze, ale opravdu stojí zato tu v klidu strávit alespoň jedno nedělní odpoledne.

Přestože už je polovina října, všude jsou ještě na oknech muškáty a společně se vřesy a zlátnoucím listím je město i v takhle pokročilém podzimu krásně barevné.



















Tábor je neskutečně fotogenické město, moc jsem si to užila.

Přeji vám pohodové podzimní dny a děkuji za vaše zastavení

💛💛💛



2 komentáře:

  1. Nikdy jsem v Táboře nebyla. Jsem za takové krásné fotky moc ráda. Viděla jsem spoustu fotek, které každý fotil ze svého pohledu. Takže i ty Tvoje mají Tvůj pohled. Ráda jsem si je prohlédla a pokochala se jimi.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat