neděle 14. července 2019

Na terase...

...mě to letos vážně baví. Víc prší a rostlinstvo konečně dosáhlo odpovídajících rozměrů :) Hlavně sporýše, které jsem sela už v únoru, pak dvakrát přepichovala a po zmrzlých nasázela úplně všude, rostou do impozantní výšky. Nevadí jim vítr ani déšť a když zrovna neprší, tak jsou plné včel a motýlů stejně jako levandule, která už nás z terasy pomalu začínala vytlačovat a tak jsem jí trochu ostříhala a umotala pár velkých voňavých palic.












U nás už zase bouří, ale je to lepší než včera a začíná se i oteplovat
mějte krásný zbytek víkendu a užívejte léto :)

8 komentářů:

  1. Tedy, to je krásy, a ty obří palice, snad větší jsem nikdy , nikde neviděla- krása...
    Tak spoustu radosti přeji i další voňavé, letní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani já jsem tyhle velké palice obdivovala v Chorvatsku, a nechápala jsem jak se dá taková veliká levandule vypěstovat. Předloni jsem si koupila v zahradním centru platíčko šesti levandulí ve slevě a vyrostly mi trsy s metrovými květními stvoly jaké jsem ještě nikdy neviděla a tak jsem tu divočinu musela trochu usměrnit :D

      Vymazat
  2. Vlasti, to je nádhera. Taky jsem ráda, že letos prší a všechno roste jedna radost. Jen se sušením bylin mám potíže, malujeme postupně celý byt a já nemám kde sušit. Příští týden už ale snad vše dokončíme a já ještě něco nasuším. Palice levandulí máš nádherné. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Velká krása, Vlastičko! Se zahradou to prostě umíš!
    Včera bylo hodně bláznivé počasí, pršelo a bouřilo xkrát, pak zase slunce. Alespoň je zalito.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. ....zdravim pani Vlasto,..po delsi odmlce ,...zahrada je balzam pro oko i dusi...a tech motylu...nam se pres Vysocinu prehnalo male tornado,..prorazilo nam to strechu na chate..nekolik vyvracenych stromu..vsichni jsme to prezili..strechu manzel se sousedem opravil,..no a chaluparime dal..mejte krasne leto bez katastrof..Nila z Kutne Hpry

    OdpovědětVymazat
  5. Takové správné letní fotky. Ty levandulové palice jsou úžasné!
    Hezké pohodové dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky,hortenzie je nádherná.Marie

    OdpovědětVymazat