pátek 24. května 2013

Karamelové řezy snů

Recept na tyto řezy je z kuchařky "Albert v kuchyni od jara do zimy" a jejich název dokonale vystihuje jejich chuť!
Pojďme se tedy pustit do jejich přípravy.
Nejprve si na krém uvaříme plechovku salka na karamel, nebo rovnou koupíme salko karamelizované.





Na piškotové těsto budete potřebovat:
2 celá vejce
200 g krupicového cukru + vanilkový cukr
1 prášek do pečiva
100 ml oleje
250 ml mléka
300 g hladké mouky
2 polévkové lžíce kakaa

Vejce ušleháme s cukry, za stálého šlehání přiléváme olej mouku smícháme s kakaem a práškem do pečiva a střídavě s mlékem vmícháme do vajec s cukrem a olejem. Nalijeme na vymazaný a moukou vysypaný plech a pečeme ve vyhřáté troubě na 180 stupňů asi 30 minut.

A teď si připravíme náplně na které budeme potřebovat:

1 zkaramelizované salko
200 g másla
2 balíčky BE BE sušenek
 Sušenky rozdrtíme válečkem na větší kousky.
Salko vyšleháme s máslem na krém

2 vanilkové pudinky
1/2 litru mléka
150 g másla
2 vanilkové cukry

Uvaříme hustý pudink a do horkého zamícháme máslo

Teplý pudink ihned nalijeme na vychlazený piškot a zasypeme rozdrcenými sušenkami., na sušenky natřeme karamelový krém a hotové řezy polijeme čokoládovou polevou.



8 komentářů:

  1. Vlasti, vypadají moc dobře a příprava se mi nezdá zase tolik složitá...že bych je zkusila :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko vyzkoušej a nebudeš litovat, u nás se po nich jen zaprášilo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty mi ale děláš chutě!!!!!!! Zkoušela jsem něco podobného a byla to mňamka. Ale jak si pak mám udržet štíhlé tělo???????

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají nádherně.... a musí to být slaďoučká dobrota:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Vlasti, recept se mi moc zamlouvá. Mám ještě nějaké Salko ve spíži, tak bych je mohla vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím...já si nic držet nebudu...tohle musím zkusit.. už z toho slintám,sedí tu syn a říká tohle chci :)

    OdpovědětVymazat
  7. Možno som spravil niečo zle, ale keď som dal to maslo do pudingu, urobila sa mi z toho taká gebuzína, to maslo je tam nadbytočné. Takže odporúčam ho tam pridať menej alebo vôbec

    OdpovědětVymazat