sobota 10. února 2024

Český Krumlov...

 ...kdo by ho neměl rád. Čas od času si do tohohle pohádkového města vyrazíme. Jen tak, pocourat se po městě, dát si něco dobrého vyfotit to co už mám Xkrát nafoceno, ale pořád mě to baví... i v únoru.
Sice sněhem pocukrované město by mělo taky svoje kouzlo a k únoru by se to asi i hodilo víc než tohle téměř jarní počasí. 
Takže dnešní Krumlov s masopustní náladou, venkovní grilovačkou a zabijačkou byl zase trošičku jiný, pojďte se se mnou projít.














Lazebnický most, který spojuje vnitřní město s Latránem právě prochází rekonstrukcí hotovo má být v květnu.




Přeji vám pohodové únorové dny a děkuji za vaše zatavení 
💙💙💙

7 komentářů:

  1. I já mám ráda Český Krumlov. Pokud mám možnost, ráda se projdu starobylými uličkami.

    OdpovědětVymazat
  2. V Krumlově jsem byla jenom jednou a moc se mi tam líbilo. A líbí se mi i Tvoje fotky!!
    Muselo to být příjemné procházet se městem.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Tetkapernikarka
    V Krumlově jsem byla 2 x a jela bych klidně znovu. Jenže to nemáme zas tak blízko. Třeba se ještě někdy výlet podaří. Slyšela jsem, že se má opravovat ten dřevěný most, už se na něm pracovalo ? A na poslední fotce vidím okna, kde jsme byli vždy ubytování 😊👍 Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, na té poslední fotce dole je vidět zátaras před mostem. Most se rozebírá, pracovalo se i v sobotu chvíli jsme pozorovali jeřáb z ostrova přidám fotku hotovo má být v květnu :)

      Vymazat
  4. Krumlov máme hodně z ruky a dlouho jsme tam nebyli, tak děkuju aspoň za virtuální procházku.
    Krásné dny přeju.

    OdpovědětVymazat
  5. Ačkoli jsem v Č.Krumlově byla tolikrát, moc ráda jsem se u tebe znova podívala - máš moc pěkně město nafocené. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat