pátek 23. září 2022

Houby

 Když jsem se na začátku září oddávala sladkému nicnedělání u moře, začaly mi od známých chodit fotky hub. A protože u nás houby pár let nerostly, anebo rostly v čase kdy jsem se do lesa nedostala bylo mi to docela líto, ale hurá houby rostly i po našem návratu. Sice to byl docela oříšek trefit se do chvíle kdy zrovna nepršelo, ale povedlo se. Mám nasušeno, zamrazeno a i jsme ochutnali něco čerstvých. Klidně bych si ještě dala, ale po dnešním mrazíku nevím, nevím …














2 komentáře:

  1. Vlasti, i u nás je spousta hub. Míra chodí ráno venčit Terri a pokaždé nějaké přinese. Zítra budou houbové řízky, letos poprvé. Jinak už jsme z hub měli ledacos. :o) Máme i nasušeno.
    Ten rám s houbami je skoro jako obraz.
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám nasušeno dostatečné množství, něco v mrazáku a i dobroty přímo z čerstvých hub u nás na talíři byly.
    Krásné fotky!
    Pohodovou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat