úterý 16. srpna 2022

Letní porce mýdel

 Dlouho už jsem nepřidala mýdlový příspěvek. Jednak nějak nebyl čas a jednak se vždycky mýdla rozutečou do světa dřív než je stihnu vyfotit. Tentokrát to vyšlo, první část naší letošní dovolené jsem strávila doma, sice v pracovním tempu po kuchyni a zahradě, ale chvíli na vyfocení těch voňavých, barevných kostiček jsem si našla.

Takže tentokrát osm druhů, většinou samá oblíbená klasika, ale i pár novinek se najde

Tak tady jsou, už brzo se jich velká část rozletí do světa, tak snad udělají radost 🤍


 





Užívejte léta a sluníčka 💛
Přeji vám krásné dny a děkuji za vaše zastavení 
❤️❤️❤️


.


9 komentářů:

  1. Miluji vaše mýdla. Hned po dovolené si zase objednám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, mýdla rychle ubývají, tak snad na vás vaše oblíbená zbydou :)

      Vymazat
  2. Opět krása, jen se zakousnout.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den,mohla bych si nějaká objednat?Děkuji Jitka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, napište mi na e-mail vlasta.strejbarova@seznam.cz

      Vymazat
    2. Dobrý den,dnes jsem poslala objednávku na mýdla,ale zpráva nedoručitelná.Nevím kde je chyba,tak to zkusím takhle.Bude jich krapítek víc.Prosím o měsíčkové,citrus,kozí,levandulové, mrkvové a kávové 2x.Moc děkuji.J.Herinková.E-mail HERINKOVAJITKA@seznam .cz

      Vymazat
  4. Vlasti, to je hezké a určitě všechno voňavé ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ta mýdla jsou tak krásná. Také bych to chtěla umět, ale zatím mi chybí odvaha a znalosti , abych se do výroby pustila.

    OdpovědětVymazat