středa 1. prosince 2021

Perníčky 2021

 Letos jsem při vánočních přípravách s pečením perníčků vůbec nepočítala, ale když minulý pátek začal padat sníh, něco se ve mě zlomilo a na malou várku perníčků jsem přece jenom zadělala. No a protože jsem měla takový vcelku pohodový víkend hned jsem je i nazdobila a moc jsem si to letos užila. Venku sněžilo a nálada byla v tu chvíli tak nějak úplně sváteční :)
♥♥♥









Přeji vám klidný a hlavně ve zdraví prožitý adventní čas a děkuji za vaše zastavení tady na blogu 🙂
♥♥♥

9 komentářů:

  1. Vlasti, to není něco málo perníčků, to je kupa! Jsou krásné, perfektně nazdobené. Přeji ti příjemný adventní čas.

    OdpovědětVymazat
  2. Vlasti, taky bych řekla, že perníčků máš pěknou kupu. Jsou nádherně nazdobené , jsi šikulka.
    Přeji ti krásný adventní čas.

    OdpovědětVymazat
  3. Vlasti, tvé perníčky jsou skutečně pojmem. Máš je jako malované, opravdu velká krása! Já mám v lednici těsto, tak uvidíme, kdy na ně dojde...
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Vlasti, zdravím. Pořádně množství perníčků a hezky nazdobené, jemné. Přeju pěkné adventní dny. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Vlasti, máš je nádherně nazdobené. Já jsem je už letos také pekla, ale zdobení mi od ruky moc nešlo. Nazdobila jsem jen chaloupku a pár kousků, zbytek mne ještě čeká. Může se zeptat, jaké používáš zdobítko? Já jen pytlíček s ustřiženým růžkem, ale letos byla dírka si moc velká a není to ono.
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo používám takový ten cukrářský mikrotenový jednorázový sáček, kterému ustřihnu růžek. Někdy se to povede, někdy ne. On je takový pevný a docela to jde, akorát když růžek ustřihnu křivě, tak poleva zatáčí za roh :)

      Vymazat
  6. Máš nádherné perníčky, radost pohledět :)

    OdpovědětVymazat