středa 24. července 2024

Sklízíme

 Letošní léto je nezvykle teplé a deštivé. U nás prší téměř každý den a deště jsou velmi vydatné. Zatím se mi dokonce daří i bojovat s mšicemi a plísní, ale nevím jak dlouho to při tomhle způsobu léta udržím.
No ale přes všechny nástrahy a nepřízně počasí sklízíme.
Letos poprvé lilky, zajímavá odrůda Rotonda Bianca, už jsem je připravovala a chutnalo



Datlové rajče "Mandant" mám je už několikátý rok v květináčích u domu. Výborná a velmi výnosná odrůda, vřele doporučuji




Převislý jahodník "Maranell" letos se tedy vážně činí


Pohled oknem do skleníku. Rajčat mraky


I u melounů to letos zase vypadá slibně, první sklizený už se chladí ve sklepě



No a náš Damián. Věřte nebo ne, za měsíc už mu bude osm let a letošní horka mu vůbec nedělají dobře




No a taky něco pro oko. Můj jiřinkový záhon. Ta spousta vody jim dělá vyloženě dobře a některé jsou vážně impozantní



Blíží se konec července a s ním naše dovolená. Konečně. Už se vážně zase po roce těším na dva týdny volna. No a kam nás prázdninové cesty zavedou? Tak o tom zase někdy příště.

Přeji vám krásnou druhou polovinu prázdnin a děkuji za vaše zastavení

💚💚💚


3 komentáře:

  1. U nás vůbec neprší, zahrádka je spálená, voda není, já už to vzdala, zalévám jenom skleník, kde mám jenom rajčata. Jsem z toho otrávená. Byla jsem na procházce v lese a všechny potoky jsou suché. Jsme v nějakém deštivém stínu. Užívej si úrodu, na nás dojde některý další rok. Zdravé Večernice.

    OdpovědětVymazat
  2. Tetkapernikarka
    Vlasti, úrodu máš bohatou a květenou nádhernou. U nás už by bylo deště potřeba. I tak ale taky sklízíme krásnou úrodu. Užijte si pohodově a ve zdraví dovolenou 🌞🍀😊🩷🍉 Alena

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná úroda!!! Tolik jahod jsem v truhlíku nikdy neměla. A na melouny a lilky si netroufám vůbec, nevím jestli by to u nás dozrálo, ale jestli se léta budou oteplovat, tak asi jo :o)
    Ty poslední jiřinky mám taky. Opravdu mají obrovské květy.
    Já jsem se včera z dovolené vrátila, tak musím dát zahradu do pořádku a už se na to těším.
    Přeji pěknou dovolenou a šťastný návrat. Jitka

    OdpovědětVymazat