sobota 13. března 2021

Tlačené perníčky a čekání na jaro

Počasí si s námi zahrává. Začátkem března to vypadalo, že jaro je tady a celý minulý týden u nás po ránu mrzlo jen praštělo a teploty moc nad nulu nevyšplhaly ani přes den.
Co se dá dělat, ze zahrady jsem se zase přestěhovala do kuchyně a upekla pár velikonočních vytlačovaných perníčků. Formičku na vajíčko už mám roky a beránka mi loni přinesl Ježíšek, tak jsem ho musela vyzkoušet. Perníčky jsou úžasně voňavé a je to dekorace, která při správném skladování vydrží roky. Pár jsem jich vložila na Flér, tak můžete juknout :)







Sluníčko a teplo už mi hodně chybí. To že se nikam nesmí mě ani moc netrápí, spokojím se se zahradou a procházkami okolo vesnice, ale ze zimy už jsem hodně otrávená a tak slepičky od Marcelky Hliněnky přišly v pravou chvíli, aby mi trochu zvedly náladu :)
No a nakonec pár dnešních ranních fotek ze zahrady. Kosatečky přečkaly mazy bez úhony a vykvétají další, sněženek mám na zahradě spoustu. Lezou tulipány a hyacinty, rozkvétá loni vysazená čemeřice,tak snad se toho jara konečně dočkáme




Přeji vám pohodový zbytek víkendu a děkuji za vaše zastavení

9 komentářů:

  1. Tlačené perníčky - to už je nějakou dobu můj sen. Nejdříve byly překážkou formy, ale nyní jsem je za docela slušný peníz objevila u nás v Domácích potřebách. Teď ještě najít ten správný recept na těsto. Krásně ti to v zahrádce kvete, je vidět že jih je jih.

    OdpovědětVymazat
  2. Vlasti, ty perníčky, ale i forma na ně, to je skvost. Kouzelné!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Vlasti, nádherné jsou perníčky.Na tvé zahrádce už je jaro a to mám ráda, těším se na sluníčko, vycházky a posezení na lavičce bez obav z nachlazení. ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Vlasti, je vidět, že se už nemůžeš jara dočkat :-)) Výzdobu máš moc pěknou a perníčky také :-)
    Ohledně mýdel ti napíši mejlík.
    Přeji krásný nový týden :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vlasti, ty jsou dokonalé! Taková nostalgie na mne dýchla :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Vlasti, perníkové formy vídám na trzích a moc se mi líbí. Vybrala jsi hezké formy a máš z nich krásné perníčky.
    Přeji pohodové dny. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Perníčky jedna radost! Beránek ten je tedy úžasný !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. kde prosim kupujete ty nádherné formy?!

    OdpovědětVymazat