úterý 5. června 2012

Cookies z ovesných vloček

Recept na tyhle kukýsky jsem objevila na netu a trochu si ho upravila podle svého. Z téhle dávky je šest plechů výborných křupavých sušenek.




Na těsto budeme potřebovat:


  • 1/2 litru ovesných vloček
  • 1/4 litru celozrnné pšeničné mouky
  • 1/4 litru polosvětlé hladké mouky
  • 350 ml cukru krupice nebo třtinového cukru ( množství cukru jsem ubrala, ale klidně můžete dát ještě míň)
  • 1 lžička prášku do pečiva
  • 1 lžička užívací sody
  • 2 celá vejce
  • 1 HERA
  • 1/2 litru nakrájených sušených švestek
  • 1/4 litru nahrubo nasekaných ořechů
  • 50g nasekané čokolády

Postup:

Všechny sypké suroviny dáme do větší misky a promícháme. Přidáme celá vejce a rozpuštěnou vlažnou heru.Rukou vypracujeme v míse těsto, pracujeme rychle, těsto se lepí. Lžičkou odkrajujeme malé kousky těsta a klademe na plech hromádky s většími rozestupy, hromádky při pečení hodně nabydou. Pečeme do růžova asi deset minut v horkovzdušné troubě na 160 stupňů.
Do části těsta můžeme přidat skořici a místo sušených švestek rozinky.



3 komentáře:

  1. Vlastičko Tvé recepty mi dělají velikou radost !!!!Je to bezva když to někdo známy vyskouší a pak už jen udělám a je to moc dobré!Ráda k Tebe chodím Daja.

    OdpovědětVymazat
  2. Vlati, sotva jsem nakoupila špaldovou mouku na tvé rohlíky (péct budu asi zítra) už tu je nová dobrota! Super! Díky!
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se omlouvám, zkomolila jsem ti jméno, Vlastičko!
    Pa, H.

    OdpovědětVymazat