neděle 13. ledna 2019

Víkendově

Krásnou neděli vám přeji! Počasí máme jako na houpačce. V pátek dopoledne krásně slunečno, odpoledne a večer chumelenice jak hrom. V sobotu dopoledne dešťové přeháňky, odpolední procházka v mokré břečce a návrat domů za deště. Večer a v noci zase sněžení a dneska už zase dorazila obleva. Sice neprší, ale je na nule a sníh vesele taje, jsem zvědavá co se bude dít do večera, protože předpověď hlásí vytrvalý déšť.V pátek celé dopoledne krásně svítilo sluníčko a tak jsem se zase pokusila vyfotit sýkorky na krmítku, s mým stařičkým foťákem to tedy není žádná sranda, a výsledek hodinového schovávání v kleče za křeslem není nic moc, ale pár fotek jsem přece jenom vybrala.





Dokonce máme i sněhuláka, dneska už je sice teplem trochu nahnutý, ale snad začne mrznout dřív, než se svalí úplně.


Vánoční hvězda mi pořád dělá radost, trochu barev v té bílé a šedé


 Bábovka na víkend, recept tady akorát místo kakaa jsem do ní dala mleté ořechy.
Mějte pohodový zbytek víkendu!



12 komentářů:

  1. Vlasti, krásně je u vás. Nádherné fotky sýkorek, moc hezké krmítko a sněhulák je taky super. Dnes jsem konečně vyfotila sýkorky na našem krmítku, jakože konečně na něj začaly létat. :o) Po sněhu ani památka, všude jen voda a bláto. Bábovka je povedená, máš hezkou formu. U nás dnes Krtkův dort, dodatečná oslava narozenin. :o)
    Přeji pohodovou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo u nás sníh ještě je, ale prší tak rychle mizí a to to bylo tak krásné. Pod krmítkem věčně vysedává náš kocour, ptáčky nechytá, stačí mu je pozorovat, ale to se zase nelíbí jim. Takže když chci fotit sýkorky musím ho zavřít doma aby měly klid :)

      Vymazat
  2. Vlasti, i když píšeš, že se počasí mění každou hodinu, kochám se tvými fotkami. U nás nasněžilo v pátek odpoledne, od sobotu prší, po sněhu ani památky..
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko u nás odpoledne pršelo a navečer zase pár centimetrů sněhu připadlo, je to vážně letos blázinec :-o

      Vymazat
  3. Vlasti, máš krásné krmítko a pěkně jsi zachytila sýkorky :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Vlasti, trpělivost se vyplatila, fotky ptáčků na krmítku jsou krásné. U nás je stejné počasí.Včera tu byl syn s rodinou, tak si děti sníh užily při bobování. Ale dnes bylo vidět, jak sníh mizí.
    Vánoční hvězdu máš krásnou, mně vždycky opadala, tak ji ani nekupuji.
    Přeji ti hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko já mám tuhle vánoční hvězdu už dva roky a zatím se jí daří, tak jsem zvědavá jestli mi vydrží i do dalších Vánoc :)

      Vymazat
  5. Vlasti, u nás je to s počasím stejné, sníh se střídá s oblevou a dnes nám prší. Tvoje zimní fotky jsou nádherné a sněhulák přímo suprový. Snad vám ještě chvíli vydrží. ;-) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, sněhulák se už svalil, ale sněhu máme ještě pořád dost a dneska navečer zase trochu připadlo :)

      Vymazat
  6. Vlasti,ahoj :-) Tak tě taky konečně zdravím na nové adrese a přeji pohodový rok 2019 :-)
    Jak jsi na tom s časem? Chtěla bych tě poprosit o nějakého andílka,napsala bych ti pak do emailu pa Alena

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Vlasti, jdu tě pozdravit na "nové" působiště. Máš pravdu s tím blogem, taky mě to dost štve, "stěhovat se ale nechci...o všechny články bych přišla a to je mně líto.
    Měj se krásně. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to by mi taky bylo líto, ale já ten druhý blog rušit nebudu, je tam spousta návodů a receptů a stěhovat to sem by bylo nad moje síly. Ono stačí se čas od času přihlásit do administrace a blog si bude dál žít svým životem.
      Taky moc zdravím. Tebe a celou tvoji krásnou rodinku :)

      Vymazat