úterý 3. prosince 2013

Vanilkové rohlíčky

Krásný večer vám přeji.
Tak co, už pečete? Já se tedy zatím jenom chystám, ale naše Pája už má vanilkové rohlíčky a já už jsem i ochutnala a moc se povedly.





250 g hladké mouky

40 g moučkového cukru
50 g mletých ořechů
150 g másla
1 žloutek
Moučkový a vanilkový cukr na obalování

Vypracujeme těsto, které necháme v chladu odpočinout, nejlépe přes noc. Z kousků vytvarujeme rohlíčky a pečeme do zlatova ve vyhřáté troubě. Horké obalujeme v moučkovém cukru s vanilkou.



4 komentáře:

  1. Vypadají úžasně. Snad zítra taky začnu s pečením...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou nádherné. My máme zatím jen perníčky, na ostatní jen připraveno.

    OdpovědětVymazat
  3. Já se na ně chystám o víkendu:-)

    OdpovědětVymazat
  4. vypadají nádherně. A ta krásná doza na ně - závidím... Já mám zaděláno, čekám, až bude mít dcerka volněji - slíbila jsem jí, že budeme péct spolu.

    OdpovědětVymazat